Τρίτη 19 Ιουλίου 2011

Καταγγελία αναγνώστη για...ξενοδοχείο στο Λουτράκι


" Το προηγούμενο σαββατοκύριακο ήρθα στο Λουτράκι μαζί με μια παρέα από την Αθήνα. Αφού κλείσαμε 2 δίκλινα δωμάτια στο ξενοδοχείο ??????? προς 80€ το καθένα η κατάσταση που αντικρύσαμε ήταν απαράδεκτη.Ο ξενοδόχος είχε...
ένα γκρούπ μέσα και όταν του είπαμε να υπάρχει λιγάκι ησυχία μόνο που δεν μας πέταξε έξω. Δεν ξέρω πόσα λεφτά κερδίζει από τους ξένους αλλά μια καλύτερη συμπεριφορά προς τους Έλληνες δεν βλάπτει.Φυσικά δεν πρόκειται να ξαναπάω ποτέ."

Φυσικά το όνομα του ξενοδοχείου δεν το αναφέρουμε .Τα σχόλια όμως είναι δικά σας...!!!

3 σχόλια:

  1. Θα μπορούσε να επιληφθεί του θέματος ο Σύλλογος των Ξενοδόχων και καλό είναι να ονομάζονται και τα ''κακά'' ξενοδοχεία εάν αποδειχτεί ότι όντως είναι έτσι τα πράγματα. Πάντως για το κόστος… είναι σίγουρα αλήθεια. Είναι ακριβά ρε παιδιά.
    Απλά έχω μια αμφιβολία... γιατί να πιστέψουμε την ανώνυμη και άγνωστη καταγγελία;
    Γιατί ότι κακό συμβαίνει να το αποδεχόμαστε.
    Δεν το αμφισβητώ απλά μου προξενεί εντύπωση.
    Και σε εσάς καλό θα ήταν να δίνατε τα στοιχεία στον σύλλογο και να ζητούσατε την θέση του και την γνώμη του επάνω στο θέμα. Και μετά να κάνετε την ανάρτηση με ονοματεπώνυμο και όχι με την μορφή του κουτσομπολιού και του ανώνυμου!!! Μια συμβουλή λέω.
    Ο εν λόγο καταγγέλλων προφανώς έχει ονοματεπώνυμο και δεν πρέπει να δημοσιοποιηθεί σε κανένα blog.
    Αλλά η άποψη των Ξενοδόχων θα πρέπει να ακουστεί όπως και η έρευνα του θέματος.
    Να ακουστεί και η άλλη άποψη βρε παιδί μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχεις απόλυτο δίκιο αλλά για λόγους δεοντολογίας δεν μπορούμε να αναφέρουμε το όνομα του ξενοδοχείου.Άλλωστε η καταγγελία ήταν ανώνυμη και θα μπορούσε να ήταν οποιοσδήποτε.Το χρεός μας είναι να βγάλουμε την καταγγελία του ανώνυμη και αν υπάρχει θέμα θα το ξέρει ο ίδιος ο ξενοδόχος.
    Η άποψη των ξενοδόχων και βέβαια θα είναι αποδεκτή και θα δημοσιεύτει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καταλαβαίνω την θέση σας. Όμως ανώνυμες καταγγελίες δεν βοηθούν πουθενά. Εάν αληθεύει να μαθευτεί το όνομα του Ξενοδοχείου - ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΦΑΕΙ Η ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ - αλλά εάν δεν αληθεύει αφήνει εντυπώσεις για την περιοχή μας και για κακούς επαγγελματίες.
    Και επιτέλους πρέπει να αναφέρονται ονομαστικά οι κακοί επαγγελματίες όπου υπάρχουν. Δεν είναι όλοι καλοί και το γνωρίζουμε. Αλλά άλλο μια άτυχη στιγμή και άλλο συνήθεια και τακτική.
    Πρέπει να σταματήσει η δεοντολογία και να κυκλοφορούν ανάμεσά μας οι κακοί και να μας το παίζουν...επαγγελματίες. Προφανώς θα υπάρχουν δυσαρεστημένοι πελάτες παντού. Άλλο η δυσαρέσκεια και άλλο η καταγγελία.
    Η δυσαρέσκεια έγκειται σε μια δεδομένη στιγμή και η προσπάθεια του επαγγελματία να επαναφέρει τα πράγματα σε καλύτερη θέση και να ζητήσει συγνώμη από τον πελάτη.
    Η καταγγελία είναι να συμβαίνει κάτι στραβό και η προσπάθεια του επαγγελματία να είναι της συγκάλυψης και παραπλάνησης όπως να είναι τρόπος ζωής. Κοροϊδία με λίγα λόγια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια των αναγνωστών μας δεν αφορούν πάντα την προσωπική μας θέση.