Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2011

Στοχευμένος ποιοτικός τουρισμός στην Πελοπόννησο

Στόχος της Περιφέρειας

δεν είναι ο μαζικός τουρισμός, αλλά ο στοχευμένος ποιοτικός τουρισμός και για το λόγο αυτό πρέπει οι τιμές να αντικατοπτρίζουν το υψηλό επίπεδο...


παρεχόμενων υπηρεσιών στους τουρίστες, υποστηρίζει ο περιφερειάρχης, δηλώνοντας ότι «πρέπει να μπούμε στη λογική των στόχων συμβόλων για τον τουρισμό, επισημαίνει η Περιφέρεια Περλοπονήσου.

Στην ενημέρωση για τη συμμετοχή της Περιφέρειας στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Δυτικής Ελλάδας - Πελοποννήσου - Ιονίων Νήσων 2007-2013» στον Άξονα Προτεραιότητας 08: Αειφόρος ανάπτυξη ποιότητα ζωής Πελοποννήσου, αναφορικά με την τουριστική προβολή που πραγματοποιήθηκε στη Συνεδρίαση του ΠΕΣΥ Πελοποννήσου την Τρίτη 23 Νοεμβρίου, ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου Πέτρος Τατούλης δήλωσε ότι η πρόταση αυτή θα δείξει στην πράξη τις ικανότητές μας για

Την αλλαγή του τρόπου προβολής της Πελοποννήσου ανάμεσα στους σημαντικούς διεθνείς προορισμούς, επιδιώκει η περιφέρεια. Όπως δήλωσε ο Περιφερειάρχης Πέτρος Τατούλης «Το ζητούμενο δεν είναι να πηγαίνουμε σε εκθέσεις και να αυτοθαυμαζόμαστε, αλλά να κάνουμε στοχευμένες δράσεις, μακριά από τον ερασιτεχνισμό που διακρίνεται μέχρι σήμερα», τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Τατούλης.

Στόχος είναι η Πελοπόννησος να γίνει διεθνής προορισμός και αναγνωρίσιμο brandname και για τούτο απαιτείται καινοτομία, νέες ιδέες, αντιλήψεις, προσεγγίσεις, στοχεύσεις και επαγγελματισμός.

Να σημειωθεί ότι για πτήσεις προς το αεροδρόμιο της Καλαμάτας έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον δύο εταιρείες lowcost, η EasyJet και η RyanAir, η οποία έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον για σημαντικό αριθμό δρομολογίων την εβδομάδα. Οι επενδύσεις που γίνονται στο αεροδρόμιο της Καλαμάτας, θα φτάσουν τα 15 εκατομμύρια ευρώ.

Για την μετατροπή του αεροδρόμιου της Τρίπολης, ανακοινώθηκε ότι ολοκληρώνεται σύντομα η ωρίμανση της μελέτης, ενώ υπάρχει και η θετική έγκριση του Υπουργείου Άμυνας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια των αναγνωστών μας δεν αφορούν πάντα την προσωπική μας θέση.