Μέχρι να έρθει ο Προαστικός στο Λουτράκι
ας δούμε κάποια ιστορικά στοιχεία αυτής της περιβόητης σιδηροδρομικής μας γραμμής...
[απόκρυψη] Σιδηροδρομική Γραμμή Ισθμού - Λουτρακίου | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Η γραμμή Ισθμού - Λουτρακίου εγκαινιάστηκε την 1η Αυγούστου 1954. Τμήμα της πλησίον του σταθμού Ισθμού αποτελούσε παλαιότερα τμήμα της γραμμής Πειραιά - Πάτρας που παρακάμφθηκε το 1949 όταν κατασκευάστηκε η σιδηροδρομική γέφυρα της Διώρυγας της Κορίνθου που αντικατέστησε οριστικά εκείνη που καταστράφηκε στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο. Οι Σιδηρόδρομοι Πειραιώς - Αθηνών - Πελοποννήσου αποφάσισαν τότε την επέκταση της γραμμής που τέθηκε σε αχρηστία μέχρι το Λουτράκι, ώστε να τεθεί ξανά υπό εκμετάλλευση, εξυπηρετώντας κατά τον βέλτιστο τρόπο την περιοχή του Λουτρακίου. Η γραμμή τέθηκε εκτός εκμετάλλευσης τη δεκαετία του 1960 και η λειτουργία της αποκαταστάθηκε τον Ιούλιο του 1991. Εν όψει της μετατροπής της σε γραμμή κανονικού εύρους, τα τακτικά επιβατικά δρομολόγια στη γραμμή ανεστάλησαν από το 2006, ενώ χρησιμοποιήθηκε για τελευταία φορά από εκδρομικό συρμό στις 4 Φεβρουαρίου 2007. Σήμερα αναμένεται η αποξήλωση της υπάρχουσας γραμμής και η κατασκευή της νέας, αφού οριστικοποιηθεί η νέα θέση των σταθμών της.
Από το βικιπαιδεια
Ο Προαστιάκος δεν θα έρθει στο Λουτράκι.Και όχι με αυτόν τον ΔΗΜΑΡΧΟ και ούτε με τους παλιούς.Καταλαβετέ το.Οι άνθρωποι είναι άχρηστοι.
ΑπάντησηΔιαγραφή