Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2012

Κακής ποιότητας σήμα στα ψηφιακά κανάλια της ΕΡΤ αναφέρει αναγνώστης

Εδώ και περίπου ένα μήνα (ίσως και παραπάνω) δεν μπορώ να παρακολουθήσω τα ψηφιακά κανάλια της ΕΡΤ (ΕΤ1, ΝΕΤ, ΕΤ3 και ERTHD). Δηλαδή η εικόνα τους είναι...
με αρκετές διακοπές και τις περισσότερες φορές η τηλεόραση εμφανίζει μήνυμα ‘’ασθενές σήμα’’. Στα υπόλοιπα κανάλια έχω εικόνα ΚΑΝΟΝΙΚΑ. Αρχικά έκανα έλεγχο στην τηλεόραση, στο καλώδιο, κλπ χωρίς να διαπιστώσω κάποιο πρόβλημα. Επικοινώνησα με την Digea η οποία μου απάντησε πως είναι υπεύθυνη για το μπουκέτο όλων των καναλιών ΠΛΗΝ της ΕΡΤ και με παρέπεμψε στην ΕΡΤ. Στην συνέχεια κοινοποίησα το πρόβλημά μου στο επίσημο group της ΕΡΤ στο facebook περιμένοντας μια απάντηση ως οδηγία. Μετά από αρκετές παραινέσεις (κύριοι ακόμα περιμένω απάντηση κλπ) με παρέπεμψαν στο βλαβοληπτικό κέντρο της ΕΡΤ όπου και κάλεσα. Εκεί λοιπόν συνομίλησα με έναν ευγενέστατο κατά τα άλλα άνθρωπο όπου με ενημέρωσε πως όντως υπάρχει πρόβλημα σε ΟΛΗ την Αττική, πως θα έχω δίκιο αν αρχίσω και τον βρίζω, πως δεν υπάρχουν χρήματα για να βγουν έξω και να επισκευάσουν βλάβες και πως αν θέλω να έχω καλύτερο σήμα ή θα ανεβάσω το διακόπτη από το κεντρικό ποντεσιόμετρο λήψης της πολυκατοικίας ή να φωνάξω τεχνικό. Εγώ του ανταπάντησα πως εφόσον είναι κάτι που το ΠΛΗΡΩΝΩ έχω την απαίτηση να το έχω διαθέσιμο, δεν θα πειράξω κανένα ποντεσιόμετρο και ΦΥΣΙΚΑ δεν θα αναζητήσω (και πληρώσω) κανένα τεχνικό και ανταυτού θα διεκδικήσω αυτά που μου αναλογούν. Η αρχή γίνεται με την γνωστοποίηση του προβλήματός μου στο διαδύκτιο και θα συνεχίζω με την προώθηση στον συνήγορο του καταναλωτή...

Αναγνώστης
tromaktiko

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια των αναγνωστών μας δεν αφορούν πάντα την προσωπική μας θέση.