Μια έρευνα πραγματική αποκάλυψη για το επίπεδο ζωής, τις συνήθειες και την καταναλωτική ταυτότητα του..
Αμερικανού έφηβου, δίνει πραγματικά το στίγμα
της εκκολαπτόμενης γενιάς που θα πάρει την κατάσταση στα χέρια της σε
μερικές δεκαετίες. Συγκρίνοντας τον Αμερικανό έφηβο με τον Έλληνα 16άρη,
θα δει και ταύτηση αλλά και απόκλιση σε μερικές από τις σταθερές της
ζωής του.
Ας δούμε τα σημαντικά σημεία της έρευνας:
1. Οι νέου ξοδεύουν τα περισσότερα χρήματα σε ρούχα και φαγητό!
Δείτε στον πίνακα όλες τις δραστηριότητες και τα ποσοστά τους.
2. Οι έφηβοι ξοδεύουν 20% των χρημάτων τους για φαγητό, ενώ πριν 10 χρόνια το ποσοστό ήταν 15%!
Παράλληλα ο προύπολογισμός των εφήβων για τα ρούχα άρχισε να συρρικνώνεται.
3. Οι γονείς είναι τελικά οι βασικοί χρηματοδότες ενός εφήβου. Τα ποσοστό εδώ ξεπερνά το 70%!
4. Οι μεγάλες πολυεθνικές έχουν την μερίδα του λέοντος στις επιλογές των εφήβων σε ρούχα και παπούτσια. Η ΝΙΚΕ παραμένει στην κορυφή των προτιμήσεων στα ρούχα και ακολουθούν American Eagle, Forever 21, Polo Ralph Lauren και Urban Outfitters. Στα παπούτσια, πάλι η ΝΙΚΕ είναι πρώτη επιλογή και μετά ακουλουθούν οι εταιρείες Vans, Converse, Sperry Top-Sider, και Steve Madden.
5. Η Apple παραμένει στην κορυφή των ηλεκτρονικών επιλογών!
Το 67% των εφήβων έχει i Phones, ενώ το 73% δηλώνει πως και η επόμενη συσκευή κινητού θα είναι i phone. Ένα 16% δείχνει ιδιαίτερη προτίμηση στο Αpple Watch.
6. Στα κοινωνικά δίκτυα σαρώνει το Instagram με 79%.
Τη λίστα συμπληρώνουν Twitter 65%, Facebook 40%, Tumblr 25%, Pinterest 20%, Google+ 15%,
nocoments.gr
Ας δούμε τα σημαντικά σημεία της έρευνας:
1. Οι νέου ξοδεύουν τα περισσότερα χρήματα σε ρούχα και φαγητό!
Δείτε στον πίνακα όλες τις δραστηριότητες και τα ποσοστά τους.
- Ρούχα 21%,
- Φαγητό 20%
- Αξεσουάρ: 10%
- Αυτοκίνητο 9%
- Παπούτσια 8%
- Video games: 7%
- Ηλεκτρονικά: 7%
- Μουσική: 6%
- Εκδηλώσεις: 6%
- Βιβλία-περιοδικά: 2%
- Κάτι άλλο: 3%
- Έπιπλα:1%
2. Οι έφηβοι ξοδεύουν 20% των χρημάτων τους για φαγητό, ενώ πριν 10 χρόνια το ποσοστό ήταν 15%!
Παράλληλα ο προύπολογισμός των εφήβων για τα ρούχα άρχισε να συρρικνώνεται.
3. Οι γονείς είναι τελικά οι βασικοί χρηματοδότες ενός εφήβου. Τα ποσοστό εδώ ξεπερνά το 70%!
4. Οι μεγάλες πολυεθνικές έχουν την μερίδα του λέοντος στις επιλογές των εφήβων σε ρούχα και παπούτσια. Η ΝΙΚΕ παραμένει στην κορυφή των προτιμήσεων στα ρούχα και ακολουθούν American Eagle, Forever 21, Polo Ralph Lauren και Urban Outfitters. Στα παπούτσια, πάλι η ΝΙΚΕ είναι πρώτη επιλογή και μετά ακουλουθούν οι εταιρείες Vans, Converse, Sperry Top-Sider, και Steve Madden.
5. Η Apple παραμένει στην κορυφή των ηλεκτρονικών επιλογών!
Το 67% των εφήβων έχει i Phones, ενώ το 73% δηλώνει πως και η επόμενη συσκευή κινητού θα είναι i phone. Ένα 16% δείχνει ιδιαίτερη προτίμηση στο Αpple Watch.
6. Στα κοινωνικά δίκτυα σαρώνει το Instagram με 79%.
Τη λίστα συμπληρώνουν Twitter 65%, Facebook 40%, Tumblr 25%, Pinterest 20%, Google+ 15%,
nocoments.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια των αναγνωστών μας δεν αφορούν πάντα την προσωπική μας θέση.