Πέμπτη 26 Απριλίου 2012

Αεροψεκασμοί στην Κορινθία?

Και όμως υπάρχει λόγος.

Εδώ και λίγες μέρες γίνεται χαμός με ιστορίες αεροψεκασμών γενικότερα και μάλιστα στην περιοχή μας.
Και το κατάλαβα από...
ότι τώρα τελευταία έβλεπα με καλό μάτι τον Βενιζέλο. Δεν ξέρω σαν να μου θόλωσε το μυαλό. Από τα χημικά ίσως!!!
Και ενώ ήμουν ανάμεσα στην Τζούλια και την Χρυσή Αυγή μου βγήκε και το Πασοκ. Δεν ξέρω.!!!
Δεν είμαι και άνθρωπος που όταν περπατάω κοιτάω ψηλά γιατί μπορεί και να πατήσω και κάτι που δεν θέλω αλλά απορώ με κάποιους που δεν έχουν τι να κάνουν και κοιτάνε τι συμβαίνει στον ουρανό.
Τελοσπάντων για τις επόμενες μέρες θα μείνω σπίτι μπας και αλλάξει τίποτα στην επιλογή της ψήφου μου γιατί με αυτά που ακούμε καθημερινά θα τρελαθούμε τελείως.!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια των αναγνωστών μας δεν αφορούν πάντα την προσωπική μας θέση.