η Σινδόνη του Τορίνο που λέγεται ότι φέρει πάνω της το πρόσωπο Του Χριστού και είναι το σάβανο Του Ιησού, φαίνεται πως παρήχθη στην Τουρκία 1.300 χρόνια μετά Τη Σταύρωση.
Ο Lombatti που είναι καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Ποπολάρε της Πάρμας, στηρίζει τη θεωρία του στο έργο ενός Γάλλου ιστορικού του 19ου αιώνα, ο οποίος είχε μελετήσει μεσαιωνικά έγγραφα. «Η Σινδόνη του Τορίνο είναι απλώς ένα από τα πολλά σάβανα που κυκλοφορούσαν στον χριστιανικό κόσμο κατά τα μεσαιωνικά χρόνια. Υπήρχαν τουλάχιστον 40», αναφέρει ο Lombatti. «Τα περισσότερα καταστράφηκαν κατά τη Γαλλική Επανάσταση, κάποια είχαν εικόνες πάνω τους, ενώ άλλα κηλίδες αίματος κι άλλα ήταν εντελώς λευκά», τονίζει ο καθηγητής.
Η Σινδόνη του Τορίνο είναι ένα λινό ύφασμα το οποίο φέρει πάνω του μπροστά και πίσω την εικόνα ενός γενειοφόρου άνδρα που φαίνεται πως υπέστη βασανισμό ή ότι μαχαιρώθηκε. Από τότε που αποκαλύφθηκαν οι λεπτομέρειες του υφάσματος από τα αρνητικά φωτογραφίας του 19ου αιώνα έχει συγκεντρώσει χιλιάδες πιστούς για να το δουν στον Καθεδρικό Ναό του Αγίου Ιωάννη του Βαπτιστή στο Τορίνο. Σύμφωνα με τη θεωρία του Lombatti, η σινδόνη δόθηκε ως δώρο στον Γάλλο Ιππότη Geoffroy de Charny ως αναμνηστικό από σταυροφορία στη Σμύρνη το 1346.
Η οικογένεια των de Charny είναι οι πρώτοι καταχωρισμένοι ιδιοκτήτες της Σινδόνης. Ο Lombatti ανακάλυψε ότι ο Geoffroy δεν μπόρεσε να ακολουθήσει τους προσκυνητές στην Ιερουσαλήμ μετά την απελευθέρωση της Σμύρνης και γι’ αυτό του έδωσαν τη Σινδόνη ως σύμβολο της συμμετοχής του στη σταυροφορία στην Τουρκία.
Η Καθολική Εκκλησία δεν σχολίασε ποτέ επίσημα σχετικά με την αυθεντικότητα του σαβάνου αλλά έδωσε τη δυνατότητα σε επιστήμονες να εξετάσουν το ύφασμα. Το 2009 ερευνητής του Βατικανό ανέφερε ότι βρήκε τις λέξεις «Ιησούς Ναζωραίος» πάνω στη σινδόνη, ενώ δύο χρόνια αργότερα, ερευνητές της ιταλικής κυβέρνησης ισχυρίστηκαν ότι εντόπισαν την εικόνα ενός άνδρα που έχει σχηματιστεί από μία υπερφυσική λάμψη. Ωστόσο, μία εξέταση του υφάσματος το 1988 στην Οξφόρδη, χρονολόγησε το ύφασμα στα 1260-1390.
real.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια των αναγνωστών μας δεν αφορούν πάντα την προσωπική μας θέση.